vineri

Elysian Fields - Black Acres

Mi-am petrecut cateva ore ca sa gasesc numele melodiei care mi-a ramas intiparita in minte de la o reclama Lavazza. In fine, am gasit-o.  :)



Lyrics:

Whirlwind, take me there
Where I will be his lady fair
Sheets of night hiding us
Gusts of wind riding us
I'm blown away into his hands
I'm weak and high, can barely stand
In the web of dizzy leaves
Virgins all, elude the trees
Touch me now
Touch me
The black acres are claiming me
They're claiming me
He holds me up like a babe
Pressing close I can't behave
I need to have this little death
I'm up against his downy chest
In the web of dizzy leaves
Virgins all, elude the trees
The chill is flush with burning flesh
It's so refined, this little death
Touch me now
Touch me
The black acres are claiming me
They're claiming me
Touch me now
Touch me
The black acres are claiming me
They're claiming me
Black acres
I'm running away from home
Black acres
The wind, the wind is blowin'
Black acres
And the weathervane, it's heathen song
Lulls the world with silver tongue
Touch me now
Touch me
The black acres are claiming me
They're claiming me 

7 comentarii:

Roxa David spunea...

Îmi pare bine că am fost de ajutor :)

Lacrima spunea...

suntem multi pasionati de melodia asta...are ceva seducator in ea :)

Unknown spunea...

Daaaaaaa! Si eu o cautam!!!
Multumiri!

Roxa David spunea...

Da, într-adevăr, are ceva seducător în ea, mai ales ca nu e comercială si de aceea pare mai altfel...

Sincer, am postat-o numai ca să nu uit numele piesei, după ce am pierdut atâta timp căutând-o. :)

Dar ma bucur că v-am ajutat :*

Anonim spunea...

GG! Mersi ;)

Cristi spunea...

GG, mersi ;)
Chiar tare melodia...

virgil spunea...

Ma preocupa melodia si pe mine. Merci.