sâmbătă

Underground



Avril Lavigne - Alice (Underground)

Trippin out
Spinning around
I'm underground
I fell down
Yeah I fell down

I'm freaking out, where am I now?
Upside down and I can't stop it now
Can't stop me now, oh oh

I,I, I'll get by
I,I, I'll survive
When the world's crashing down
When I fall and hit the ground
I will turn myself around
Don't you try to stop me
I,I, I won't cry

I found myself in Wonderland
Got back on my feet, again
Is this real?
Is this pretend?
I'll take a stand until the end

I,I, I'll get by
I,I, I'll survive
When the world's crashing down
When I fall and hit the ground
I will turn myself around
Don't you try to stop me
I,I, I won't cry

I,I, I'll get by
I,I, I'll survive
When the world's crashing down
When I fall and hit the ground
I will turn myself around
Don't you try to stop me
I,I, and I won't cry

Pur și simplu ador melodia, sunetele parcă mă izbesc cu putere și, ceea ce nu te omoară, te face mai puternic.
Am citit săptămâna asta cartea "Peripețiile Alisei în Țara Minunilor", o ediție veche, și mi-a plăcut la fel de mult, m-a vrăjit. Nu are aerul rigid al unui basm și Alice spune ceea ce gândește. Nu mă bag eu la criticarea reginei Victo sau a colegilor autorului care, surpinzător, este de fapt un matematician renumit care iubește copii, dar a avut totuși unele tâlcuri. Imaginile mi se păreau foarte haioase, adică omida cu narghilia ce stă pe ciupercă, cred că asta a fost una dintre cele mai amuzante.
În orice caz, vreau să văd și filmul, la televizor îi face foarte multă reclamă, pe KissTv (sau pe alt canal de muzică, nu sunt sigură) am văzut câte ceva despre el și pe Disney Channel mai nou.
Îndată ce văd filmul, probabil postez aici. E cu Johnny Depp, deci trebuie să fie bun.

Ne mai vedem./

Niciun comentariu: